11.1 C
Ямбол
14:11 | сряда, 11 ноември, 2026
_HTML5 Canvas-yambol
НачалоСтраната420 лева минимална заплата от първи януари

420 лева минимална заплата от първи януари

Pari-2Размерът на минималната работна заплата от първи януари 2016г. в страната ще бъде 420 лева. В момента тя е 380 лв. Това решение взе Министерският съвет в заседанието си на 23 декември. Минималната часова работна заплата става 2,50 лв. при продължителност на работното време 8 часа и при петдневна работна седмица.

С увеличението ще се мотивират търсещите работа и ще се гарантира по-добро задоволяване на потребностите на наетите на минимална работна заплата и техните семейства, са мотивите за решението. С промяната в размера на минималната заплата се очаква да се намали обхватът „работещи бедни“ и да се генерират по-оживени стопански процеси по линия на вътрешното потребление.

ПОДОБНИ СТАТИИ
Реклама

НАЙ-четени

Ямбол
лека мъгла
11.1 ° C
11.1 °
11.1 °
93 %
3.1kmh
75 %
ср
16 °
чт
18 °
пт
21 °
сб
16 °
нд
12 °

Последвайте ни

16,224ПоследователиХаресай
3,963АбонатиАбонирай се